WwW.FoRumSTylE.TuRKpr0foRuM.NET


 
AnasayfaPorTaLTakvimGaleriSSSAramaKayıt OlGiriş yap
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
En son konular
» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 13
Salı Haz. 30 2009, 12:06 tarafından yasakmc

» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 12
Salı Haz. 30 2009, 12:03 tarafından yasakmc

» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 11
Salı Haz. 30 2009, 11:49 tarafından yasakmc

» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 10
Salı Haz. 30 2009, 11:47 tarafından yasakmc

» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 09
Salı Haz. 30 2009, 11:36 tarafından yasakmc

» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 08
Salı Haz. 30 2009, 11:29 tarafından yasakmc

» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 07
Salı Haz. 30 2009, 11:28 tarafından yasakmc

» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 06
Salı Haz. 30 2009, 11:27 tarafından yasakmc

» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 05
C.tesi Haz. 27 2009, 20:18 tarafından yasakmc

» kurtlar Vadisi Pusu Bölüm 04
C.tesi Haz. 27 2009, 20:15 tarafından yasakmc

Dost siteler
Kral Forumtr

Paylaş | 
 

 Mc Erdem - Boş Suratlar

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
GÖZDE
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1274
Yaş : 25
Nerden : sakarya
Kayıt tarihi : 05/05/08

MesajKonu: Mc Erdem - Boş Suratlar   Ptsi Haz. 09 2008, 13:43

Nakarat x2 :

çatlayın ayrılın ortadan hasımlar
Saklayın asık boş suratlar

Mc Erdem Verse :

Eski kanka fazla atma dur bir dakika bekle bir
Hangi kaydı sizde girdik yalnız kaldık öyle mi
Bak sağımda Yas var ve sol tarafta Hayki
Sen yerinde saya dur biz aştık harbi

İhtilal ve Kelepçe rap de yıkılmaz duvar
Bize kafa tutan itlerin hepsi sahte gangstalar
Rap bir ipse sonu da başı da bende oğlum anla lan
Götünü kaldıran benim al bu diss de sadakam

Olsun atla lan tipine yakışır harbi tarlatan
Senin soyunda belli değil ki iki yüzlü şarlatan
Abazalıkla ön planda yalakalıkta var birazda
Yakaladıkta son durakta mührü bastık alnına

Artı kilolarınla fazla kasma sende kendini
Herkes görecek iyiyi kötüyü elbet vakti geldi mi
İstanbul Zeytinburnu Kelepçe Clan
Mc Erdem mikrofonda hadi yaylan

Nakarat x2 :

çatlayın ayrılın ortadan hasımlar
Saklayın asık boş suratlar

Hayki Verse :

Pençelerine kelepçe vurduk ortamın kurdu
Rapinle övünsen tamamda bunca yıl ne sundun
Akarken bir anda durdu tayfan bak hayvan
Bu mice adımız hakim hayatınız boş bir sayfa

O ne lan öyle sanki alayı sayko titretin bizi
Dikkat Hayki Yas ve Erdem titretir dizi
Düzen düzüp silen bir silgi ben küsüp giden gider
üzen bir dille rap yaparım olan olup biter

Banane lan bu kalem abandı kapına bam diye
Yalana kanmam artık kanki gel Kelepçeden bir 16lık farkı ye de ayıl
Nerde ayıbım elde bir bok yoktu koştuk önde bayır
Köşede gebersem de gelip dokunmayın

En geç bir vakte bütün o sahteleri delip geçer
Bu verse biçip de ekemeyen bir körsen amına koyim
İtin soyu kraliçemdi karnınızı da etle doyuran
Alnınıza da nankör yazmamış ki yardan ha siktirin lan

Nakarat x2 :

çatlayın ayrılın ortadan hasımlar
Saklayın asık boş suratlar

Yas Verse :

çölde tek kalan bir it
Adımla iş yapan toy boys 2li bit
Stilim bu bonkör sizinki dublör
Abi dediğim adi çakallar ordusunda fani

Namusuma laf atmasaydı bari
Yani yakışı kalmaz abi hani bir aralar
Adıma yalaka oldunuz kapımda soldunuz
Zamanla koktunuz kokoşsunuz siz oğlum

Dedi kodu vs. ayaklı gazete konumunuz
Ayakçı takımı Mersin adıma çalışıyor
Kafamda varsa rapime bulaşıyor
Yasa dışında 2li Tom ve Jerry çalıp ve çırpıyor

Adamlar hır ve kız 3ün 5inde kovalıyor
Sonunda beni görünce kekeleme
Geri vitesle dönme seni bir teste tabi tutarım
Boş kümeste bir kereste olamadın ya yuhh yolunu al lan huu

Nakarat x4 :

çatlayın ayrılın ortadan hasımlar
Saklayın asık boş suratlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Mc Erdem - Boş Suratlar
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
WwW.FoRumSTylE.TuRKpr0foRuM.NET :: Sanat ve Müzik :: ŞARKI SÖZLERİ :: RaP Şarkı sözleri-
Buraya geçin: