Fifa manager 2008 oyun hileleri
1.Para hilesi
ilk önce EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\user\objects bölümünde car.txt dosyasını açın oradan herhangi bir arabanın fiyatını 120.000.000.000 olarak değiştirin dosyayı kaydedin oyunu açın ve kariyer bölümüne gidin fiyatını değiştirdiğiniz arabayı fark edersiniz fiyatının yanında -865 mil diye birseyler yazar aldırmayın satın alin satın aldığınızda oradaki 865 milyon sizin hesabınıza geçecek ondan sonra ister oynadığınız Kulübe para bağışlarsınız isterseniz kulübü satın alırsınız
2.level hilesi
EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\fmdata icinde Parameter File - Manager Promotion.txt dosyasını bulacaksınız o dosyayı açın ve içindeki alt alta numaralandırılmış rakamlar gireceksiniz 1. den başlayın 20. ye kadar mesela şöyle
1,0
2,1
3,2
4,5
5,10
6,2
7,40
8,80
9,12
10,16
11,20
12,25
13,30
14,40
15,50
16,70
17,100
18,125
19,150
20,200
ondan sonra kaydedin oynamaya başlayın ilk sezon bitmeden level 20 olursunuz
yorgunluklar icin sunu yapabilirsin
\EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\fmdata icindeki Parameter File - Game Start.txt dosyasını aç satırlar su şekilde olacaktır ( ben almanca Fifa manager kullanıyorum diler farklı olabilir ama satırlar aynidir)
// Empfohlene Anzahl Länder im Spiel für diesen Rechner
// Recommended maximum number of countries in the game for this configuration
10,16
// Fortschritt Fähigkeit Spieler am Spielbeginn (Random)
// Skill progress of the players at game start (Random)
10,31
// Fitness Spieler am Spielbeginn (Random) <—- random yazisini sil 99 yaz
// Fitness of the players at game start (Random) <—- burayada 60,13
// Marktwerttabelle <0.5 - <20
// Market value table <0.5 - <20 *!*
degisiklikleri yap kayydet oyuna basladiginda oyuncularin fitnesleri 99 olacak yorgunluk gibi bir sorunla karsilasacagini sanmiyorum
ayrica sunuda yapabilirsin ayni yerde Parameter File - Training Camp.txt dosyasi var su satiri bul
// Trainingslagerdaten
// Data sheet training camps Fit, Atm, Fo, Tac, Reg
bu satirin altinda rakamlar var mesela sööle
3,2,2,2,5,0,0,3040,0,45 // 01 Marbella (ESP)
bunlari degistiriyorsun
10,10,10,10,10,0,0,3040,0,45 // 01 Marbella (ESP)
Kaydediyorsun ve oyuncularını buraya kampa gönderiyorsun sezon başında kendilerini geliştiriyorlar
Sakatlıkları Kaldırmak için
EA Sports\FUSSBALL MANAGER 08\fmdata dizininde Parameter File - Injuries.txt dosyasını aç su satırlar karşına çıkacak
INJURY LIST
// If you need to add/remove injuries, or change their type, you must also change
// an enum in GameParams.h to match the list below. Also note that the names listed
// below ARE NOT the names that get displayed in game - the in-game displayed names
// come from the loc database. To see the in-game name for injury 13, the text ID
// would be IDCSTR_INJURIES_13.
//
// The data fields are:
// ID - Name
// Goalie Injury 0-no 1-yes
// Injury Valid for game only 0-no 1-yes
// Injury time in days
// Injury probability
// Knee injury 0-no 1-yes
// Ankle injury 0-no 1-yes
// Muscle injury 0-no 1-yes
// Injury Time Variance (percent of injury time)
// ie. actual injury time = Injury Time +- this * Injury time
// Physical Fitness Reduction (percent of current physical fitness) due to this injury
// Minimum Physical Fitness needed to restart Gym Work after this injury
simdi su satirlardaki degisiklikleri söle yap kaydet
/ Goalie Injury 1-no 0-yes
// Injury Valid for game only 1-no 0-yes
// Injury time in days
// Injury probability
// Knee injury 1-no 0-yes
// Ankle injury 1-no 0-yes
// Muscle injury 1-no 0-yes
bu kadar sakatlıklar tamamen ortadan kalkıyor